.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد.
اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام ناصرالدین یعقوبی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگارا ن با بیان اینکه کارگروه‌های مختلفی برای معرفی کاندیدهای اصلح در استان مازندران تشکیل شده است، گفت: همچنین مجمع شهرستانی و استانی با حضور نمایندگان مردمی تشکیل شده است.

 

وی با اظهار اینکه ۱۲ نفر به تعداد کرسی‌های مجلس در استان از سوی این شورا معرفی شده‌اند، گفت: مردم ولایی و با بصیرت مازندران با تشخیص خود بهترین‌ها را برای مجلس انتخاب می‌کنند.

 

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه احزاب شناسنامه‌دار در استان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: هفت هزار و ۵۰۰ نفر در کشور برای قرار گرفتن در لیست شورای ائتلاف ثبت نام کردند از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار نفر مربوط به استان مازندران بوده است.

 

وی با عنوان اینکه داوطلبان برای قرار گرفتن در لیست باید میثاق نامه‌ای را امضا می‌کردند، ادامه داد: کارگروه انتخابات در هر شهرستان تشکیل شد و در شهرستان ۵ نفر برای قرار گرفتن در لیست به ازای هر کرسی و در شورای استانی نیز از این تعداد سه نفر انتخاب شدند.

 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مازندران با بیان اینکه در حوزه انتخابیه تنکابن رامسر و عباس آباد شمس الدین حسینی، چالوس، نوشهر وکلاردشت رضا علیخانی، محمودآباد عبدالوحید فیاضی در لیست شورا قرار دارند، گفت: همچنین در بابلسر و فریدون کنار علی اصغر باقرزاده، آمل و لاریجان بهروز عیسی زاده، در حوزه انتخابی بابل حسن حسن نتاج و سردار مهدی سعادتی، در حوزه قائمشهر، جویبار و سوادکوه سید جواد حسینی و کیوان مرادیان، در ساری و میاندرود عبدالرضا بابایی و منصور علی زارعی و در حوزه شرق استان غلامرضا شریعتی مورد حمایت شورا قرار دارند.

 

وی افزود: همچنین برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز آیت الله محمدی، توکل، لاریجانی و معلمی در لیست شورای ائتلاف قرار دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.683 seconds.